Retours

Hieronder vindt u de procedures en documenten die nodig zijn om goederen te retourneren 

Hierbij de procedure en voorwaarden voor het retourneren van een nieuw onderdeel :

  1. Stuur uw retouraanvraag (Excel hieronder) naar [email protected] binnen de 30 dagen na aankoop
  2. We sturen u een RMA-nummer
  3. Na ontvangst van het RMA-nummer heeft u 14 dagen de tijd om uw retour naar ons op te sturen (verzendkosten voor uw rekening)

       

Acceptatievoorwaarden voor de retour :

Naleving van de hierboven vermelde termijnen

Het onderdeel is in nieuwstaat en werd niet gemonteerd

De verpakking is in goede staat en zonder kleefpapier (we behouden ons het recht om 1% van de prijs af te trekken om de beschadigde verpakking te vervangen)

Hierbij de procedure en voorwaarden voor het retourneren van een defect onderdeel :

  1. Stuur uw garantieaanvraag (Excel hieronder) naar [email protected] binnen de 2 jaar na aankoop
  2. We sturen u een RMA-nummer
  3. Na ontvangst van het RMA-nummer heeft u 14 dagen de tijd om uw garantie op te sturen (verzendkosten voor uw rekening)
  4. Onze technische afdeling onderzoekt het onderdeel en bezorgt u de resultaten van de tests. Ofwel levert het onderdeel geen enkel probleem op en wordt de garantie geweigerd (wij sturen het onderdeel dan naar u terug). Of het onderdeel heeft een technisch mankement en er volgt een creditnota. Bij twijfel (bijvoorbeeld als er een verkeerde montage heeft plaatsgevonden) neemt onze technische dienst contact op met u (en indien nodig uw eindklant)

      

Bij acceptatie van de garantie :

U ontvangt een creditnota voor de oorspronkelijke prijs van het onderdeel + uw transportkosten